W tej części storny przedstawiane będą wykonywane naprawy elementów układu zawieszenia, układu kierowniczgo i hamulcowego. Wiekszość elementów będziemy regenerować w skład tego zabiegu będzie wchodził demontaż z wstępnym oczyszczeniem, piaskowaniem, zabezpieczaniem antykorozyjnym i lakierowaniem.
Poniżej będzie opisana naprawa i regeneracja przedniej części zawieszenia
Tak wygląda przedni układ zawieszania z układem jezdyn po częściowym demontarzu z nadwozia pojazdu. W naszym samochodzi występuje stary typ układu hamulcowego (felgi cytrynki 4x190) przez co może się trochę różnić od póżniejszych wersji.
Wachacz przedni po dwmontarzu wszytskich podzespołów przed czyszczeniem.
Wachacz po wstępnym czyszeniu
Wachacz po piaskowaniu przygotowany do podkładowania i lakierowania
Tak Wyglądają zwrotnice przed czyszczeniem. Przeprowdzimy ich kompleksową regenerację od dokładnego oczyszczenia wymiany sworzni, tuleji gumowo-metalowych i na nowo zapodkładowania i polakierowania.